Smarting logo ny rosa_mobilhuvud

På besök hos Stockholm Fashion District och möte med Anne Hesselgren om framtidens handel

Anne Hesselgren pratar om framtidens vinnare inom handeln. Anne Hesselgren pratar om framtidens vinnare inom handeln.
Vad händer inom handel och mode just nu?

Allt är i omvälvning i och med att näthandel ökar och köpbeteendet håller på att ändras.

Vad gör handeln eller vad bör de göra för att möta den utvecklingen och lyckas i framtiden? Det var vi på Smarting väldigt nyfikna på och dessutom är det alltid kul att se vad som gäller i modebilden.

Vi gick på ett intressant föredrag med Anne Hesselgren från KOM (Visual Merchandising) som visade på vad som är framgångsfaktorer för handeln och varumärken in i framtiden.

Se smartingfilmen med henne för att få den senaste inputen i frågan. Den är intressant för alla som driver någon typ av handel. Här får ni bland annat veta de senaste digitala trenderna.

Vi mötte också trevliga Lilian Arturén som var på plats och promotade sitt märke Milook. De säljer fina underklänningar, toppar och byxor för den moderna kvinnan. Så ljuvliga material, snygg design och härligt softa färger. Det är vill-ha känsla på dem.

Och det blev ett trevlig avslut för Maria och mig i den lilla restaurangen där vi summerade, innan det var dags att ta helg!
Maria Forssén och Marie Ericsson Drotte från Smarting och Lilian Arturén, Milook i mitten. Så kul att ses!
Maria Forssén och Marie Ericsson Drotte från Smarting och Lilian Arturén, Milook i mitten. Så kul att ses!
Milook kollektion – urhärliga underkläder för den moderna kvinnans vardag.

Kommentera gärna:

Senaste inläggen

Senaste kommentarer

-

Bloggarkiv

Länkar

Etikettmoln